Túra: Debrecen körüli csavargások (2019)

„Betérek Debrecenbe
Bolond Istók gyanánt,
S tovább megyek, ha ittam
Bort és öleltem lyányt.
Ma itten, holnap ottan,
Csak ez az élemény…
Csavargónak születtem,
Csavargó vagyok én.”

(Petőfi Sándor)


Csavargó vagyok én


AK-10/2.

Az idei évben már jócskán ki kellet mozdulnunk a komfortzónánkból, ha már teljesíteni akartuk az AK-t, ezért az első több napos „kékezésünket” a március 15.-ei hosszú hétvégére időzítettük. És lás csodát, a két éve tartó vándorlásunk során most először gyalogos, békéscsabai sporttársakba botlottunk. Debrecen és Létavértes között húzódó erdős pusztákon pedig minden évszakban élmény túrázni.




Útvonal:
forrás: openstreetmap.org

  Bánki-erdő (P) - Ludas csárda (K) - Két Tölgy vendégház - Homokfejtő - Kepecstag (K□) - Nagy-Móricz kripta - Létavértes





Táv és szintemelkedés:

23 km/ 104



 





Idegenek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése