Túra: Télűző a határon (2021)

   Jártam távolban, éltem léptekben
Mással játszottam, még nem értettem
Most kell megtudnom, vagy csak félúton
Újra úton, újra úton

Álltam parkokban, néztem felhőket
Vártam ámultan, mígnem eltűntek
Kell hogy megtartson, kéz mi felhúzzon
Újra úton, újra úton”

(New Level Empire)

Távolban

























Kiskunsági Piros 8.



Az év első túráján folytattuk a tavaly megkezdett utunkat a Kiskunsági Piroson, vagyis inkább annak környékén. Jászszentlászlóról indultunk, és először Ilonaszállásra gyalogoltunk, majd innen a Csólyosi út érintésével a Dong-érig. Túránk végül a rengeteg érdekes látnivalóval kecsegtető Békásparti dőlőbe ért véget. Az út legnagyobb részében felváltva jártuk a puszta jelöletlen útjait és a pirosat, gyaloglásunk hangulatát pedig a tavaszias napsütés koronázta meg.



forrás: openstreetmap.org
Útvonal:

Jászszentlászló - Felszabadulás emlékpark - Ilonaszállás (P) - Csólyosi út (P+) - Dong-ér - Volt Kelőpataki iskola - Csengele (P) - Kőangyal - Templom-halom - Jászszentlászló


Táv és szintemelkedés:

24 km/ 37 m


Kőangyal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése